:(

okej, allt kanske inte står rätt till,, jag kan inte rå för att jag känner mig så deppig. jag skulle bara vilja gråta ut och jag vill bara att du ska vara min vän igen, jag har tröttna på att känna att vi är som två främlingar för varandra,,.. tänker på dig hela tiden, gråter för dig varje kväll och tänker tillbaka på våra minnen ,tänker tillbaka när vi satt och prata om allt och båda satt och grät! jag har aldrig öppnat mig så mkt för någon som jag gjort för dig, jag kunde säga hela sanningen hur jag känner.. och visst jag måste hitta ett sätt att må bra, men vad hjälper att bara dölja allt elr visa alla hur jag mår ? men det kan jag inte då skulle alla tycka jag var skit jobbig som bara gick och grät..
men vet du min vän jag kan inte leva såhär längre, fast tror itne du läser detta men jag vill bara att alla ska veta att svik inte din bästavän för en kille .. jag lovar det funkar itne, och lyssna på din bästavän, hon kanske lämnar dig en dag.. helt ensam blir man då ,inte kunna prata ut med någon, inte kunna vara glad PÅ RIKTIGT ..

om jag lovar att ändra mig, skulle du då bli min vän?
om jag lovar att aldrig såra dig, skulle du då vara min vän?
om jag skulle finnas för dig i alla lägen och aldrig släppa dig.
om jag skulle lyssna på vad du ahr att säga skulle du då vara min vän?
eller ska du glömma mig och våra minnen och aldrig gråta en tår för oss igen?
jag skulle ge dig världen om jag visste att jag hade en chans att få tillbaka dig min vän..
ditt namn är inristat i mitt hjärta föralltid <3


Kommentarer
Postat av: johan

sv; hahaha nej nej! :P

2009-06-09 @ 10:01:50
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0